Anda pemilik motor SYM? Ingin berkongsi pengalaman/pengetahuan teknikal dan sebagainya? Bincangkannya di SYM Owners Forum
 
HomeRegisterLog in

Share
 

 Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
warcrank
Remaja Lesen B2
Remaja Lesen B2
warcrank

Posts : 128
Join date : 2012-07-13
Age : 34
Location : Sentul

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyThu Jul 19, 2012 11:13 am

Tadi tokey kedai call..dia nak confirmkan warna apa yg ambe nak...Ambe dalam kekusutan..Warna apa paling cun di mata..Nak amik grey,black,biru or silver...Sebab semua ambe minat..Huhuu..minta pendapat para sahabat plz vote untuk ambe warna apa paling menarik hati...Arghhh...Confuse..
Back to top Go down
lockheed
Remaja Lesen B2
Remaja Lesen B2
lockheed

Posts : 163
Join date : 2011-07-14
Location : Ipoh-Kajang-Cyberjaya-Segamat

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyFri Jul 20, 2012 4:24 am

merah
Back to top Go down
yellow200
Newbie Lesen L
Newbie Lesen L
yellow200

Posts : 68
Join date : 2011-04-26

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyFri Jul 20, 2012 6:06 am

kuning
Back to top Go down
carliph
Pegawai Tadbir Gred N41
Pegawai Tadbir Gred N41
carliph

Posts : 501
Join date : 2011-03-24

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyFri Jul 20, 2012 9:36 am

hitam..
Back to top Go down
ashotiwoth
Newbie Lesen L
Newbie Lesen L


Posts : 23
Join date : 2012-03-06

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyFri Jul 20, 2012 11:34 am

hitam Smile sebab dok pakai hitam dan hitam itu menawan Smile
Back to top Go down
koji
Pegawai Tadbir Gred N41
Pegawai Tadbir Gred N41
koji

Posts : 3642
Join date : 2011-08-16
Age : 42
Location : Subang U5

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyFri Jul 20, 2012 11:59 am

Putih

_________________
I I love you SYM
Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? 390_4265851836847_1098078539_n
Back to top Go down
http://brokoji.blogspot.com
eszeree@AG
Pegawai Tadbir Gred N41
Pegawai Tadbir Gred N41
eszeree@AG

Posts : 692
Join date : 2011-05-18
Age : 38
Location : Shah Alam

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyFri Jul 20, 2012 12:17 pm

putih....kalo SE laaa

_________________
"I Came, I Saw, I DIY-ed"
Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? MG_ProudOwner-2
Whenever We FREE...We RIDE! cheers
Whenever We RIDE...Its Not FREE! Wink
Back to top Go down
warcrank
Remaja Lesen B2
Remaja Lesen B2
warcrank

Posts : 128
Join date : 2012-07-13
Age : 34
Location : Sentul

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyFri Jul 20, 2012 5:38 pm

waaa....ambe xjadi amik SE la...warna lain la..
Back to top Go down
cyberpapa
Newbie Lesen L
Newbie Lesen L
cyberpapa

Posts : 3
Join date : 2012-04-17
Age : 51
Location : Rawang Selangor

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptySat Jul 21, 2012 7:02 pm

Hitam.. match dengan box dan jaket sekali
Back to top Go down
gudien
Newbie Lesen L
Newbie Lesen L


Posts : 31
Join date : 2012-05-15
Age : 68
Location : ipoh mali

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptySun Jul 22, 2012 6:39 am


Warna apa pun semua cantik. HITAM, PUTIH, GREY, BIRU. Pendek kata tak menyesal. Tangkap satu. Saya suka GREY. tapi masa beli kena tunggu sebulan. Hehe tak nyenyak tidor pulak sebulan nanti. Jadi tokey kedai tu kata amik aje ready stock warna PEARL GREY se.

Apa susah2 kalau dah tersilap amik warna, Lain kali upgrade ke 400i or 600i tukor ler warna kita suka.
Back to top Go down
Shah_Sepat
Newbie Lesen L
Newbie Lesen L
Shah_Sepat

Posts : 76
Join date : 2012-05-31

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyMon Jul 23, 2012 7:48 am

seme cantek..tapi itam macam motor aku lagi canteklahh..ha ha
Back to top Go down
fadzliSYM
Bapak Budak B Full
Bapak Budak B Full
fadzliSYM

Posts : 387
Join date : 2011-10-01
Location : kl

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyTue Jul 24, 2012 1:50 pm

kalau nak simple....... putih SE...... terbaik la
Hitam pun cantik....... pasng stiker body.... mcm2 design ada....
Back to top Go down
mad_47
Remaja Lesen B2
Remaja Lesen B2
mad_47

Posts : 172
Join date : 2012-04-26
Location : klang

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyWed Jul 25, 2012 9:14 am

rasa rasanye itam mcm muto aku ni cantik kot... Suspect
Back to top Go down
warcrank
Remaja Lesen B2
Remaja Lesen B2
warcrank

Posts : 128
Join date : 2012-07-13
Age : 34
Location : Sentul

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyThu Jul 26, 2012 3:00 am

so ambe decide nak amik hitam setelah melihat hasil survey dari para sahabat
Back to top Go down
koji
Pegawai Tadbir Gred N41
Pegawai Tadbir Gred N41
koji

Posts : 3642
Join date : 2011-08-16
Age : 42
Location : Subang U5

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyThu Jul 26, 2012 3:30 am

Hahaha..tepuk dada tanya selera... Very Happy

_________________
I I love you SYM
Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? 390_4265851836847_1098078539_n
Back to top Go down
http://brokoji.blogspot.com
Mie-G
Pegawai Tadbir Gred N41
Pegawai Tadbir Gred N41
Mie-G

Posts : 4692
Join date : 2011-03-24
Age : 36
Location : Balakong, Selangor

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyThu Jul 26, 2012 4:31 am

welcome to geng siput hitam!
wahahahahhaa

_________________
Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? MG_ProudOwner
:: Komuniti facebook Freerider ::
Back to top Go down
koji
Pegawai Tadbir Gred N41
Pegawai Tadbir Gred N41
koji

Posts : 3642
Join date : 2011-08-16
Age : 42
Location : Subang U5

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyThu Jul 26, 2012 4:38 am

welcome to geng siput hitam!
wahahahahhaa

_________________
I I love you SYM
Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? 390_4265851836847_1098078539_n
Back to top Go down
http://brokoji.blogspot.com
warcrank
Remaja Lesen B2
Remaja Lesen B2
warcrank

Posts : 128
Join date : 2012-07-13
Age : 34
Location : Sentul

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyThu Jul 26, 2012 5:13 am

haha...ambe tengok hitam ni nampak macam ganas skek boh...kreta dah hitam,baju dalam almari smua hitam,ingatkan nak ubah la warna motot plak...rupanya,hitam jugak...bising bini ambe...haha
Back to top Go down
gudien
Newbie Lesen L
Newbie Lesen L


Posts : 31
Join date : 2012-05-15
Age : 68
Location : ipoh mali

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyThu Jul 26, 2012 8:28 pm

Wow hitam menawan!!
Kata Henry Ford "u can have any color u want as long as black!!"
Back to top Go down
BlueThunder
Bapak kepada Bapak Budak
Bapak kepada Bapak Budak
BlueThunder

Posts : 560
Join date : 2011-10-03
Age : 43
Location : Bt.16, Hulu Langat

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyMon Jul 30, 2012 5:58 am

kaler yg BEST...

KALER JENGKING...siap ada sondtrack lg...

"HERE I AM, ROCK YOU LIKE A HURRICANE!!!"...

hehehe albino
Back to top Go down
Sirapisamin
RIDER TEGAR
RIDER TEGAR
Sirapisamin

Posts : 1020
Join date : 2011-05-06
Age : 35
Location : klang-shah alam

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyMon Jul 30, 2012 11:00 am

sume kaler cantik
Back to top Go down
warcrank
Remaja Lesen B2
Remaja Lesen B2
warcrank

Posts : 128
Join date : 2012-07-13
Age : 34
Location : Sentul

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyWed Aug 01, 2012 4:50 am

haha..motor dah ambe amik semalam...warna hitam itu menawan...
Back to top Go down
Mie-G
Pegawai Tadbir Gred N41
Pegawai Tadbir Gred N41
Mie-G

Posts : 4692
Join date : 2011-03-24
Age : 36
Location : Balakong, Selangor

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyWed Aug 01, 2012 5:29 am

warcrank wrote:
haha..motor dah ambe amik semalam...warna hitam itu menawan...
tahniah..tahniah!!

_________________
Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? MG_ProudOwner
:: Komuniti facebook Freerider ::
Back to top Go down
koji
Pegawai Tadbir Gred N41
Pegawai Tadbir Gred N41
koji

Posts : 3642
Join date : 2011-08-16
Age : 42
Location : Subang U5

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyWed Aug 01, 2012 6:05 am

warcrank wrote:
haha..motor dah ambe amik semalam...warna hitam itu menawan...
Tahniah buat anda

_________________
I I love you SYM
Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? 390_4265851836847_1098078539_n
Back to top Go down
http://brokoji.blogspot.com
puterapenang
Remaja Lesen B2
Remaja Lesen B2
puterapenang

Posts : 141
Join date : 2012-03-07
Age : 44
Location : S.Perai Utara

Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? EmptyThu Aug 02, 2012 7:41 am

Apsal korang tknk ambik silver...aku tkdak geng ooooo... affraid
Back to top Go down
Sponsored content




Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty
PostSubject: Re: Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?   Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan? Empty

Back to top Go down
 
Warna apa paling cantik pada pendapat tuan-tuan?
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Sembang Teknikal SYM :: Sembang Teknikal SYM VTS/GTS 200-
Jump to: