Anda pemilik motor SYM? Ingin berkongsi pengalaman/pengetahuan teknikal dan sebagainya?Bincangkannya di SYM Owners Forum
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 jacket yang sesuai dan harga..

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
natzar
Newbie Lesen L
Newbie Lesen L


Posts : 66
Join date : 2012-05-18
Location : kangar

PostSubject: Re: jacket yang sesuai dan harga..   Wed Jun 13, 2012 3:57 pm

Hehe.. Very Happy
Back to top Go down
carliph
Pegawai Tadbir Gred N41
Pegawai Tadbir Gred N41


Posts : 501
Join date : 2011-03-24

PostSubject: Re: jacket yang sesuai dan harga..   Thu Jun 28, 2012 3:53 am

IZ2 skrg dah ada butik sendiri..kat jalan sentul..menarik gak tgk jaket2 dia..rambang mata.. Laughing

aku so far pernah pakai 2 jaket..

1. mesh + cordura custom made sbb dlu badan besor x muat yg biasa..buat dekat kedai feildsheer jalan ampang..kena la rm500..

2. iz2 member bg..sbb nye badan dia makain membesar dan jaket dah x muat..alhamdulillah rejeki..
Back to top Go down
apaizul
Bapak Budak B Full
Bapak Budak B Full


Posts : 282
Join date : 2012-02-02
Location : Oghe Kelate dok Sg. Buloh

PostSubject: Re: jacket yang sesuai dan harga..   Thu Jun 28, 2012 4:41 am

eszeree wrote:
Aku bli IZ2 aku kt eidaman gk..rm280. pakistan mari..huhu..tgk jaket polis pon pkai IZ2

Aku beli jaket dulu base pada nampak cantik dan murah je..huhu
biasala takde knowledge pasal jaket2 nie..
so pakai je la sampai rosak dulu..kekeekke
Back to top Go down
pahat
Remaja Lesen B2
Remaja Lesen B2


Posts : 188
Join date : 2012-01-23

PostSubject: Re: jacket yang sesuai dan harga..   Thu Jun 28, 2012 5:27 am

..... den punyo B Power!! Laughing perasan power bilo bawak scoot!! walhal lombab jo Laughing Basketball
Back to top Go down
mad_47
Remaja Lesen B2
Remaja Lesen B2


Posts : 172
Join date : 2012-04-26
Location : klang

PostSubject: Re: jacket yang sesuai dan harga..   Thu Jun 28, 2012 6:02 am

pahat wrote:
..... den punyo B Power!! Laughing perasan power bilo bawak scoot!! walhal lombab jo Laughing Basketball
biar lombab asal bergayo jang... Very Happy
Back to top Go down
apaizul
Bapak Budak B Full
Bapak Budak B Full


Posts : 282
Join date : 2012-02-02
Location : Oghe Kelate dok Sg. Buloh

PostSubject: Re: jacket yang sesuai dan harga..   Thu Jun 28, 2012 7:45 am

pahat wrote:
..... den punyo B Power!! Laughing perasan power bilo bawak scoot!! walhal lombab jo Laughing Basketball

hihi bro pahat...lombab ape nyer..huhuh
korang kena tgk moto bro pahat nie...

- absorber YYS gas.... Wink
- Ekzos...wow..terbaik.. SBK punya..
- siput dia..bukan VTS..tapi EVO..ekekeke

kagum i tgk moto brp pahat kat mat moto ari tu..ekekekek
Back to top Go down
warcrank
Remaja Lesen B2
Remaja Lesen B2


Posts : 128
Join date : 2012-07-13
Age : 31
Location : Sentul

PostSubject: Re: jacket yang sesuai dan harga..   Tue Aug 07, 2012 4:14 am

aku pakai alpinestar beli di jalan setapak...best kedai aksesori kat situ
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: jacket yang sesuai dan harga..   Today at 11:03 pm

Back to top Go down
 
jacket yang sesuai dan harga..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» jacket yang sesuai dan harga..
» Minyak hitam dan gear yang terbaik untuk EVO
» Minyak Ron 95 atau Ron 97 atau V Power.
» This is what i traded for ben jacket
» Beli phone yang baru jangan jealous ye! Samsung Galaxy S4 ? Note 2?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Sembang Warung Pak Mat Tempe :: Sembang Merapu Meraban Tak Ada Kaitan Dengan Motor-
Jump to: