Anda pemilik motor SYM? Ingin berkongsi pengalaman/pengetahuan teknikal dan sebagainya?Bincangkannya di SYM Owners Forum
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 ducati monster 695...apa komen?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
akupunya
Newbie Lesen L
Newbie Lesen L


Posts : 80
Join date : 2012-01-18

PostSubject: ducati monster 695...apa komen?   Sun Mar 11, 2012 6:03 pm

teringin nk upgrade vts ke monster..
apakomen para taiko?
Back to top Go down
JOE564
Bapak Budak B Full
Bapak Budak B Full


Posts : 460
Join date : 2012-02-04

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Sun Mar 11, 2012 7:34 pm

kalo berkemampuan apa salahnye,,,
adakah monster made for asean market???
Back to top Go down
luxdream
Newbie Lesen L
Newbie Lesen L


Posts : 65
Join date : 2012-01-19

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Tue Mar 13, 2012 8:02 am

akupunya wrote:
teringin nk upgrade vts ke monster..
apakomen para taiko?
chantek la tuu..tp SYM tu kalo boleh toksah jual le..kalo rasa nk merempit kasi rembat itu monster..da boring ngan monster ride santai ngan SYM plak..
Back to top Go down
koji
Pegawai Tadbir Gred N41
Pegawai Tadbir Gred N41


Posts : 3642
Join date : 2011-08-16
Age : 39
Location : Subang U5

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Tue Mar 13, 2012 8:46 am

ya betui...

_________________
I I love you SYM
Back to top Go down
http://brokoji.blogspot.com
JOE564
Bapak Budak B Full
Bapak Budak B Full


Posts : 460
Join date : 2012-02-04

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Tue Mar 13, 2012 9:26 am

kalo berkemampuan maintain dua2 why not...
rasanye daily ride sesuai bawak SYM...
monster tue boleh buat rempit huhu...
Back to top Go down
akupunya
Newbie Lesen L
Newbie Lesen L


Posts : 80
Join date : 2012-01-18

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Tue Mar 13, 2012 4:38 pm

sym ni mmg praktikal utk pergi ulang alik kerja..
tai geram sbb pulas dah habis, tak leh laju dah..hahaha

tapi baca kat forum lain, ducati ni nk bela mahal...kalah mak datin botox
Back to top Go down
Mie-G
Pegawai Tadbir Gred N41
Pegawai Tadbir Gred N41


Posts : 4691
Join date : 2011-03-24
Age : 34
Location : Balakong, Selangor

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Wed Mar 14, 2012 4:20 am



kalau dah jatuh cinta, blasah je!
janji jiwa bahagia! Wink

_________________

:: Komuniti facebook Freerider ::
Back to top Go down
HasrulWWC
Bapak kepada Bapak Budak
Bapak kepada Bapak Budak


Posts : 757
Join date : 2011-12-06
Age : 41
Location : SHAH ALAM, SG BESI KL & NILAI

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Wed Mar 14, 2012 4:36 am

Tak tahan tgk... tapi confirm sangkut kat perut klu naik.. wakakaka..
Back to top Go down
pahat
Remaja Lesen B2
Remaja Lesen B2


Posts : 188
Join date : 2012-01-23

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Wed Mar 14, 2012 6:08 am

.. monster for monster desire ... fuhhh!! Mad
Back to top Go down
JOE564
Bapak Budak B Full
Bapak Budak B Full


Posts : 460
Join date : 2012-02-04

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Wed Mar 14, 2012 5:04 pm

ducati nak menten sakit sikit,,,
tapi tak tahu la skang,,
coz dorang dah bukak kilang kat thailand,,
first model kuar ducati monster for asean,,
Back to top Go down
BlueThunder
Bapak kepada Bapak Budak
Bapak kepada Bapak Budak


Posts : 560
Join date : 2011-10-03
Age : 40
Location : Bt.16, Hulu Langat

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Mon Mar 19, 2012 5:34 am

dr vts 200 ke monster 695 jauh sgt tu bro...

amik maxsym jer nnt...kompom boleh melegakan napsu merempit anda...hehehe albino
Back to top Go down
AmaD BkW6301
Remaja Lesen B2
Remaja Lesen B2


Posts : 182
Join date : 2012-03-14
Age : 37
Location : puchong-kl-puchong

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Mon Mar 19, 2012 12:24 pm

pearghh..dh name pn monster..hrga pn msti monster gak..
Back to top Go down
aliman
Newbie Lesen L
Newbie Lesen L


Posts : 42
Join date : 2011-11-09

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Tue Apr 03, 2012 3:12 pm

akupunya wrote:
sym ni mmg praktikal utk pergi ulang alik kerja..
tai geram sbb pulas dah habis, tak leh laju dah..hahaha

tapi baca kat forum lain, ducati ni nk bela mahal...kalah mak datin botox
Sapa yang kata ducati nak bela mahal,kalau desmosedici memang le,saya ada pakai ducati servis mcm pakai superbike moto jepun je,oilfilter rega mcm er6,minyak 3 botol. Brake lebih kurang moto jepon. Cuma dia pakai belting sekali tukor 24,000 km rm700 lain2 sama je. jgn le banding dgn sym memang arr murah gilos sym tu. Taoi sekali servis cecah gak rm100 kiki monster memang boleh pakai syok
Back to top Go down
carliph
Pegawai Tadbir Gred N41
Pegawai Tadbir Gred N41


Posts : 501
Join date : 2011-03-24

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Wed Apr 04, 2012 4:00 am

akupunya wrote:
sym ni mmg praktikal utk pergi ulang alik kerja..
tai geram sbb pulas dah habis, tak leh laju dah..hahaha

tapi baca kat forum lain, ducati ni nk bela mahal...kalah mak datin botox

dia kalau dah suka dan berkemampuan, layan kan aje bro..ada la caranya nnti..yg penting puas, bila duk tarik bunyi gugur jantung.. What a Face
Back to top Go down
aliman
Newbie Lesen L
Newbie Lesen L


Posts : 42
Join date : 2011-11-09

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Wed Apr 04, 2012 4:43 am

carliph wrote:
akupunya wrote:
sym ni mmg praktikal utk pergi ulang alik kerja..
tai geram sbb pulas dah habis, tak leh laju dah..hahaha

tapi baca kat forum lain, ducati ni nk bela mahal...kalah mak datin botox

dia kalau dah suka dan berkemampuan, layan kan aje bro..ada la caranya nnti..yg penting puas, bila duk tarik bunyi gugur jantung.. What a Face

yeap betul apa mod ckp tarik gugur jantung kehkeh
Back to top Go down
lockheed
Remaja Lesen B2
Remaja Lesen B2


Posts : 163
Join date : 2011-07-14
Location : Ipoh-Kajang-Cyberjaya-Segamat

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Wed Apr 04, 2012 10:01 am

komen saya ialah monster ni comel.
walaupon ala2 resaksa, tapi kiut je...
Back to top Go down
ADL BLL4477
RIDER TEGAR
RIDER TEGAR


Posts : 1023
Join date : 2012-01-13
Location : Klang

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Thu Apr 05, 2012 9:43 am

Betul tu!
Back to top Go down
JOE564
Bapak Budak B Full
Bapak Budak B Full


Posts : 460
Join date : 2012-02-04

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Thu Apr 05, 2012 12:28 pm

aliman wrote:
akupunya wrote:
sym ni mmg praktikal utk pergi ulang alik kerja..
tai geram sbb pulas dah habis, tak leh laju dah..hahaha

tapi baca kat forum lain, ducati ni nk bela mahal...kalah mak datin botox
Sapa yang kata ducati nak bela mahal,kalau desmosedici memang le,saya ada pakai ducati servis mcm pakai superbike moto jepun je,oilfilter rega mcm er6,minyak 3 botol. Brake lebih kurang moto jepon. Cuma dia pakai belting sekali tukor 24,000 km rm700 lain2 sama je. jgn le banding dgn sym memang arr murah gilos sym tu. Taoi sekali servis cecah gak rm100 kiki monster memang boleh pakai syok

bro aliman pakai ducati ape?
kalo mcm tu kira ok la maintenance...
boleh la kabulkan niat di hati hehehe.....
Back to top Go down
ADL BLL4477
RIDER TEGAR
RIDER TEGAR


Posts : 1023
Join date : 2012-01-13
Location : Klang

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Thu Apr 05, 2012 2:20 pm

Lebih laju! Laju membawa maut!
Back to top Go down
aliman
Newbie Lesen L
Newbie Lesen L


Posts : 42
Join date : 2011-11-09

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Fri Apr 13, 2012 9:36 am

JOE564 wrote:
aliman wrote:
akupunya wrote:
sym ni mmg praktikal utk pergi ulang alik kerja..
tai geram sbb pulas dah habis, tak leh laju dah..hahaha

tapi baca kat forum lain, ducati ni nk bela mahal...kalah mak datin botox
Sapa yang kata ducati nak bela mahal,kalau desmosedici memang le,saya ada pakai ducati servis mcm pakai superbike moto jepun je,oilfilter rega mcm er6,minyak 3 botol. Brake lebih kurang moto jepon. Cuma dia pakai belting sekali tukor 24,000 km rm700 lain2 sama je. jgn le banding dgn sym memang arr murah gilos sym tu. Taoi sekali servis cecah gak rm100 kiki monster memang boleh pakai syok

bro aliman pakai ducati ape?
kalo mcm tu kira ok la maintenance...
boleh la kabulkan niat di hati hehehe.....

Saya pakai hypermotard dah 2 tahun ok je
Back to top Go down
akupunya
Newbie Lesen L
Newbie Lesen L


Posts : 80
Join date : 2012-01-18

PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Sat Jul 14, 2012 3:57 pm

aliman wrote:
JOE564 wrote:
aliman wrote:
akupunya wrote:
sym ni mmg praktikal utk pergi ulang alik kerja..
tai geram sbb pulas dah habis, tak leh laju dah..hahaha

tapi baca kat forum lain, ducati ni nk bela mahal...kalah mak datin botox
Sapa yang kata ducati nak bela mahal,kalau desmosedici memang le,saya ada pakai ducati servis mcm pakai superbike moto jepun je,oilfilter rega mcm er6,minyak 3 botol. Brake lebih kurang moto jepon. Cuma dia pakai belting sekali tukor 24,000 km rm700 lain2 sama je. jgn le banding dgn sym memang arr murah gilos sym tu. Taoi sekali servis cecah gak rm100 kiki monster memang boleh pakai syok

bro aliman pakai ducati ape?
kalo mcm tu kira ok la maintenance...
boleh la kabulkan niat di hati hehehe.....

Saya pakai hypermotard dah 2 tahun ok je

emm....menarik..spare part senang cari ek..
naza nextbike kan..
tgh memilih nie..
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: ducati monster 695...apa komen?   Today at 1:32 pm

Back to top Go down
 
ducati monster 695...apa komen?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» ducati monster 695...apa komen?
» Monster Academy Student List
» Monster Hunter Freedom Unite- Diamyo Hermitaur shell break
» MONSTER HUNTER 2 (PS2) ONLINE
» Monster Hunter Tri Weapon Calculator

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Sembang Warung Pak Mat Tempe :: Sembang Motor Selain SYM-
Jump to: